Inskolning...

Sitter här med ett barntomt hus. Nästan så man väntar på att Tilda ska vakna för det känns konstigt att hon inte är hemma...

Inskolningen på lilla Tilda-bus började igår. Hon är ju van vid både Inga-lill och barnen så det känns verkligen inte som att det skulle bli några problem men man vet ju aldrig. Lämnade både henne och Moa kl 9 idag och ska strax åka och hämta min minsta sessa. Moa stannar till kl 14 så jag och Tilda ska ta oss en skön vilostund sen när vi kommit hem :) Skönt att det bara är 3 dagars vecka denna veckan så det blir lite mjukstart för mig att inte längre kunna sova lite mer på morgonen när jag jobbat sent. 19,5 timmars vaket och 4,5 timmars sömn känns i kroppen redan efter en dag. Skönt iaf att det var soligt idag när vi gick upp :)

Suttit och kikat lite på fotoböcker. Blivit väldigt inspirerad av mamma och Anna så nu ska jag ta tag i detta jag så länge gått och tänkt på :)


Dessa är några jag kikat på från Extrafilm






Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Blogga om fotoklok så får du en gratis!



http://fotoklok.se/gratis-fotobok.php

2011-05-31 @ 12:43:31
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0