Bra avslut...

Idag på em kom familjen Härling med en back. I denna back låg en Gös. En 53 cm lång död fisk som skulle ätas till middag. Kokboken åkte fram om hur man rensar och filear så jag tog tag i denna fisk och tillslut efter många frågetecken så hade jag och Niklas lyckats få fram 3 stycken fileér som hamnade på grillen! Med kokt potatis och sås slank dessa ner i magen :) Jag kommer somna gott inatt med vetskapen om att jag har rensat en fisk... HAHA! :))
Det kallar jag ett bra avslut på en toppen helg med våra gäster! :)


Kommentarer
Postat av: nina

Oj, fina fisken.. Färskfångad fisk på grillen är väl det bästa man kan ha, speciellt sen man gjort jobbet med att rensa den själv.

2011-06-26 @ 20:35:58
URL: http://minguldkant.blogspot.com
Postat av: ♥anna♥

Vad duktig du är! Det skulle jag aldrig gett mig på!

2011-06-26 @ 21:19:02
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0