Stövelträning...

Tilda ligger och sussar gott och Moa är med pappa nere hos farmor på ett besök. Snart kommer mina hjärtan hem och då blir det fredagsmys :)

Varit på sjukhuset och fått en tuss med antibiotika i där tanden satt. Redan nu efter en halv dag känner jag stor skillnad och det är sån lättnad! Tussen ska tas ut igen i mitten av nästa vecka så då blir det sista besöket på ett par månader iaf ( hoppas jag!! )

Idag hämtade jag ut Tildas nya stövlar så vi har haft stöverträning här hemma! Hon är helnöjd, haha :) Gick toppen med dessa då de kan dras åt. Hon har haft såna problem att gå i "vanliga" eftersom de bara åker av hela tiden... 





Kommentarer
Postat av: Hannele

Googlade runt och letade efter bilder på hus, fastnade för en bild som var länkad till din blogg... Gillade eran gråa färg på huset SKARPT! Vilket fabrikat och vad är det för grå (färgkod eller dyl.) Tack på förhand Hannele



2011-08-26 @ 21:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0