Muffinsbak...

Vi har precis njutit av nybakta muffins som Moa har bakat. Mycket gott kan jag lova... :)

Moas rum har fått en liten makeover idag. Andra gardiner och matta är på plats och det blev så fint så. Hade tänkt att ha den gamla mattan i Tildas rum sen men den har tagit mot mycket under dessa år men ska försöka att göra rent den ordentligt men tvivlar på att det går. Blir nog en likadan som Moa har i sitt rum nu fast en vit till Tilda. Får se, får se... :) Blev glad igår när jag o flickorna skulle köpa tapeter till Tildas rum. Har spanat in en speciell och när jag frågade efter den så hade den utgått :( MEN hade sån tur att killen som hade hand om leveransen av tapeter var där och han fixade så jag fick beställt rullar ändå för lagret hade några få kvar. Ibland har man tur... :))


Moas "nya" rum





Kommentarer
Postat av: gammelmormor

Såååå fint det har blivit!

kan jag få sitta på den rosa pallen när jag kommer?

kramar

2010-09-29 @ 19:36:10
Postat av: frida

Som i en inredningskatalog. Du har så bra smak!

2010-09-29 @ 20:57:39
Postat av: Sara

Tack söta ni!! :)

2010-10-01 @ 08:40:11
URL: http://mysmonstret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0