Måndag...

Ja då var det en ny vecka då. Vart tar helgen vägen igentligen?? :D

Idag har Moa varit på dans igen. Idag med pappa så jag fick greja lite här hemma för ovanlighetens skull :P Hon vilade lite när hon kom hem från dagmamman för hon var helt slut men det är betydligt svårare att sova nu. Ligger i våran säng o har varit uppe ett antal gånger... på toa... druckigt vatten... "bara pratat lite"... haha

Har ett väggord som jag ska sätta upp. Har legat ett tag nu i garderoben men tänkte att det är dax nu för uppsättning. Har dock fått lite beslutsångest var det ska sitta, så jag ska prova mig fram lite här. Är stort med så det kan inte sitta var som helst och hade jag satt det direkt där jag tänkt så hade det sluppits detta velande, men nu när jag fått suga lite på karamellen så är det lite svårare :)


Detta ska sättas upp...





Kommentarer
Postat av: Carro

Älskar de ordspråket, har likadant jag med! :) Satte de i sovrummet som en liten "påminnelsle" när man lägger sig eller går upp! :) Hoppas du hittar något bra ställe :)

2010-09-27 @ 22:02:26
URL: http://caroliiinegustavsson.blogg.se/
Postat av: Marie

Har ju en sådan jag oxå som ligger i garderoben, efter besluts ångest....haha

2010-09-28 @ 15:42:04
Postat av: gammelmormor

Mycket tänkvärda ord.

kram

2010-09-28 @ 19:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0