Blåsigt värre...

Det är riktigt kallt o ruskigt ute. Blåser som tusan och regnar till o från. Tur att man har massa tvätt och städning att ta hand om idag... :P

Idag har flickorna varit en stund hos Sandra när jag var på återbesök på mvc och sätta in spiralen. Allt såg finfint ut och nu äntligen sitter denna sak på plats. Usch kändes riktigt obehagligt och gjorde ont, men så skönt att den sitter där den ska nu!

Moa fick lite traumatiska minnen när jag hoppade in i duschen innan vi skulle iväg till Sandra. Hon började gråta och jag kunde inte förstå vad som hänt :S Då frågade hon om jag skulle till doktorn och få en till bebis!? Lilla stumpan... <3

HEMSK dag igår men idag är allt bättre så det är skönt! Fick iordning på kaoset här hemma med tillslut när barnen somnat och njöt av att sätta i lite nya rosor i vasen när jag var klar. Piggar alltid upp med fina blommor... :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0