Mitt i veckan...

Onsdagen har kommit igen. Igår hade jag som vanligt på tisdagar en trött 3 åring här hemma. Sura miner, gnäll och frustration så fort ngt går emot. La sig tillslut och varvade ner en stund efter hon kommit hem från sin dagmamma och somnade på en kort sekund. Oskar kom hem och båda tjejerna låg o sov så jag passade på att åka in till stan för att köpa nya mössor och vantar till barnen. Skönt att det är gjort och hittade även en del som fanns på rean så nu finns det mössor till användning fram till våren...

Idag har det väntats på rörmokaren. Pratade med honom igår och då skulle han komma förbi på em och se vad som behövdes för att fixa allt så han skulle ha med sig rätt saker. Hörde aldrig av sig och har inte gjort det hittils idag heller. Blir irriterad på sånt! *MORR* Hoppas på att han hör av sig innan denna dagen är slut annars ringer jag en annan imorgon...




Kommentarer
Postat av: Carro

Ja, många tror de utom jag! =P Vill ju inte hoppas för mycket heller, blir ju bara besviken och jobbigt när man längtar så! =)

2010-10-15 @ 14:26:26
URL: http://caroliiinegustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0