Mimmi Pigg...

Tilda är nattad och Moa sitter här bredvid mig och ritar. Hon ska strax nattas med så det ska strax läsas böcker här...

Blir sängen här för mig när Moa sover. Tilda har haft ett par nätter nu som hon inte alls vill sova ordentligt, så det blir sängen tidigt. Ska bli skönt att bara ligga o slappa till tv:n!

Moa älskar att rita o måla. Idag när vi var inne i Lidköping köpte jag ett nytt bordsunderlägg som hon ska ha i datarummet sen när hon pysslar och nu har hon invigt det. Blev så fina mimmi pigg ansikten. Hon är så söt min lilla ängel när hon sitter med tungan halvt utanför mun och koncentrerar sig <3







Kommentarer
Postat av: gammelmormor

Vad månde det bliva av detta barn?

en konstnär kanske,Moa ritar ju så fina teckningar fast hon inte är så gammal.

Och Mimmi ser så glad ut på teckningen.

Kramar från en förkyld gammelmormor

2010-11-17 @ 10:07:26
Postat av: ♥anna♥

Vad duktig hon är!

2010-11-17 @ 12:33:42
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hoppsan vad det går undan på ritandet, hon har ju att brås på:) kul med det nya 'datarummet' kram

2010-11-17 @ 18:06:30
Postat av: marika.

Casper har också sovit jätte dåligt i ett par nätter men nu har äntligen 2 tänder tittat upp så nu sover han igen.

2010-11-18 @ 08:41:32
Postat av: gammelmormor

Grattis Moa på din namnsdag!

Skulle gärna vilja rita en teckning, men jag vet inte hur man skickar iväg den.

kramar

2010-11-18 @ 12:43:19
Postat av: Sara

Mormor: Hon tackar så mycket här, hoppas förkylningen är bättre nu! :)



Marika: Vad kul med första tänderna! Mindre kul när det blir jobbigt för dom. Misstänker bissingar här med men inget i sikte än så länge :)

2010-11-18 @ 20:52:15
URL: http://mysmonstret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0