Oj oj oj...

Lilla stumpan har så mycket saker! Började igår men kom inte så långt då Tilda inte hade ngn bra dag, blir ju såna dagar med ibland. Har grejat o packat ner nu en stund igen och det ser mer rörigt ut nu än någonsin...

Skrattade gott åt Moa igår när jag hämtat henne. Jag sa till henne att hon får hjälpa mig att sortera på hennes rum. JAAAA ropar hon överlycklig och springer in på sitt rum, hör henne planera rosa här, rosa där och lite glitter. Hm tänkte jag och gick in för att fråga vad hon menar. Ja då trodde hon att vi skulle TAPETSERA om på hennes rum inte sortera... hahaha lilla stumpan, inte lätt att kunna alla dessa ord :) Blev lite besviken att vi inte skulle tapetsera om men hjälpte mig så redigt att packa ner saker sen i kartonger, mammas lilla hjärta <3


Kaos!!





Kommentarer
Postat av: mamma

Har ni verkligen rensat bort något jag tycker det ser ut som om det är fullt ändå, rummet är väldigt härligt med dom fina pastellfärgerna.:)))

2010-07-14 @ 20:22:57
Postat av: Sara

nej min kära lilla mamma, bilden är tagen mitt i rensningen så det är betydligt bättre nu :D

2010-07-15 @ 18:04:25
URL: http://mysmonstret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0