Nyskurade golv...

Idag har muraren varit här och satt in vår insats till öppna spisen som vi beställt. Blev kanon, kommer bli så fint sen när vi kan måla allt vitt. Kommer bli en enorm skillnad på värme så det väntas ivrigt på att provelda. Måste dock vänta på sotaren för en ny besiktning nu men vi hoppas på att dom har möjlighet att komma inom kort...
Har precis städat bort allt brukdamm som blivit under dagen. Jösses vad det fanns överallt, men med många pauser för lilla kroppen så är det nu färdigt. Värker som attans men nu blir det vila resten av kvällen!

Beställde lite kort häromdagen och dom kom lagom till idag så jag haft lite sysselsättning när muraren varit här. Har lite beslutsångest över vart jag ska sätta de små ramarna med kort. Tänkte börja med en fotovägg i Moas rum först men är nu mer inne på i hallen... Hm men det SVIDER att spika i de nya väggarna så det har bara kommit upp två en så länge, så mesig är jag! haha :P Har beställt tre förstoringar med som ska sitta i trappan men dom ska nog komma innan veckan är slut hoppas jag...


Dessa två har kommit upp iaf :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, de är lite jobbigt när de ska strula så!! Ne, men jag har tänkt att göra de. Även fast de inte blir någon dundersumma så blir de ju slant iaf. :) Hoppas allt är bra med er 3 och bebisen i magen!:)

2010-02-03 @ 21:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0