Klagomuren...

Har precis grävt upp mig själv från alla papper... igen...som ska in till försäkringskassan. Har även fått brev om önskade komplettering för att min arbetsgivare anmält mig med en dags felande så det inte stämmer. Sen har min 50 % sjukskrivning gått över till 100 % så då blir det ännu mer papper hit o dit... bla, bla, bla! Dessutom har jag suttit i telefon nu med handläggare från försäkringskassan en bra stund för föräldrapenningsdagar som Oskar tagit ut i dec månad som vi inte fått än. URK vad trött jag på försäkringskassan, önskar att jag slapp ha med dom att göra!!

Har iaf varit hos läkaren idag igen för min svanskota. Hon hade läst en artikel om att det går att spruta in ngt i området runt svanskotan som kunde hjälpa. Hon hade även pratat med ortopeden som skulle kolla upp detta ytterligare. Har fått starkare smärtlindring iaf. Trippelkollat att det inte ska ha ngn inverkan alls på bebisen och det ska det inte ha men känns ändå skit! Försöker ju klara utan så mycket det går men ibland går det inte... Har iaf nu äntligen fått tid hos sjukgymnasten. Inte förräns den 9e mars men en tid iaf, alltid nåt. Vet inte riktigt om jag tror att det kommer hjälpa men allt är värt att prova. Kommer ju ha problemet även efter bebis har kommit ut så det måste ju göras ngt åt. Svanskotan som till 99.9 % kommer gå av igen som med Moa kommer som det känns göra sig ännu mer påminnd efter nästa förlossning... men jag hoppas verkligen inte det....

Ne nog med klagan! Bebis i magen lever loppan iaf. Ett ständigt bufflande i magen så man inte ska glömma att h*n är därinne <3 :) Mycket mer rörelse med denna lilla tjej lr kille än vad det var med Moa... iaf vad jag minns :) Moa pratar mer o mer om bebis i magen och självklart hennes egna bebis i hennes mage med... hihi Ska köpa små blöjor nästa gång vi är o handlar så vi kan ha blöjträning här hemma, Moa är lite bekymrad över var bebisen kommer bajsa :D Konstiga saker de små reflekterar över :)


Bebismage v 26





Kommentarer
Postat av: Marie

Nä F-kassan e inte roliga,har själv suttit m de i telefon i dag..bara att komma fram tar ju 1000 år.....

2010-02-25 @ 15:45:24
Postat av: marika

jag tror att du har en kille i magen:) min lilla lever också loppan i magen lite obhagligt i bland:) vi är ganska storleksmässigt, är i v25. men min navel finns nästan inte kvar.

2010-02-25 @ 15:53:21
Postat av: Carro

Dom är inte alls roliga att ha med att göra, riktiga nötter är vad dom är!! Hoppas de löser sig bra för dig ändå. :) Härlig mage du har också! :) Hoppas allt är bra trots allt bök omkring dig! kram

2010-02-26 @ 00:36:03
URL: http://omcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0