108 dagar kvar + -

Här bredvid räknas det ner till förlossning av liten i magen. Känns som en evighet just nu med ständig värk i min trasiga kropp. Usch känns hemskt att det ska vara så här! Hade varit så skönt att bara kunna säga att det är bra för en gångs skull, känner mig som en riktig gnällspik även fast jag försöker tränga bort det hela tiden....

Imorgon ska jag till mvc och lyssna på litens hjärtljud och mäta mage och vägas. Har inte ens vågat ställa mig på vågen här hemma så jag får väl blunda imorgon tills Irene har fört in kilona i datorn... haha :P ne men skämt o sido så bryr jag mig inte men det är klart att man känner av det, speciellt de dagar då man känner sig som en uppblåst köttbulle vissa dagar :) Hade 18 kg + med Moa så det ska jag väl kunna slå! Hejja mig... hahaha :) Ska bli mysigt att höra liten igen iaf även fast h*n känns hela tiden bökandes i magen <3

Idag for vi in till stan jag och Moa efter jag hämtat henne hos sin dagmamma. Har köpt en ny vinterdress till henne då hon vuxit på tok för mycket denna sesong... rackarunge :) Blev en härlig dress med termobyxor och jacka i den självklara färgen ROOOSA. Försökte med svarta byxor iaf men då blev det " neeeej mamma!! " och en djup rynka mellan ögonen... haha <3 :)

Ne nu blir det sängen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0