"Vardag" igen då...

Vädret är trist o grått ute, har precis varit ute med Tilda i vagnen runt byn. Inte så skönt under tiden men desto bättre när man kommer hem igen. Moa är hos dagmamman och det är väldigt tomt här hemma! Skönt för henne att leka med barnen och vara ifrån mamma lite och skönt för mig att få lite egentid men saknar henne förbannat mycket. Är så van att ha henne runt om hela tiden...

Igår åkte vi in o handlade lite när jag hämtat henne. Hon var helt slut och somnade precis innan vi körde in på parkeringen. Väckte henne lite försiktigt och sa att vi var framme. "mamma jag e trött" sa hon aldeles uppgivet och hon ville att jag skulle bära henne. Tog upp henne och fick världens gosigaste kram innan hon ville gå själv <3 


Mammas älskling!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0