Lycka...

Tittade igenom bilderna från Tildas födsel och alla bilderna berör otroligt mycket men det är en som rör lite mer. Denna bild är tagen på Moa när hon sitter vid den stängda dörren till bb avdelningen och väntar på att få träffa mig och Tilda. Hon sitter där klistrad mot rutan och ungefär 10 meter innanför sitter jag och väntar på att doktorn ska undersöka vår lilla rosa bebis. Den lyckan som jag kände när jag fick syn på henne där vid dörren kommer alltid vara ngt extra. Det var det ögonblicket jag faktiskt insåg att jag nu var mamma till två små underbara liv och den känslan går inte att beskriva med ord. Tårar av lycka rann längs mina kinder och jag har aldrig känt mig så stolt som jag gjorde då. Den kärlek man känner för och får av sina barn är sann lycka...




Kommentarer
Postat av: gammelmormor

Underbart!

kramar

2010-08-18 @ 23:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0