Fixar o donar...

Så redig min älskling! Jobbar o sliter så här hemma...

Nu grejas det för fullt med panelen och ny isolering där de nya fönstrena är isatta. Isoleringen som satt där innan var rent av skrattretande! Helt sanslöst dålig, tror Oskar sa att den inte var mer än 6 cm tjock så det bli gott med riktigt ordentligt med isolering :) Resterande av panelen kan snart sättas upp med, har bara panel under fönstrena sedan ett par veckor. Brädorna räckte inte till överbiten, hade räknats lite fel och det var götenehus egna panel så det fick väntas till nu efter semestern. Fattas lite vit färg sen på teglet men det kommer... om några år... :) 

Barnen är nattade och jag ska strax slänga mig i soffan. Plockat undan det som var kvar efter dagens stök och gjort iordning matlåda och frukost till min hårt jobbande man så nu blir det att se om det går något bra på tv:n...


Nya fönstren + panel och plåtar

Kommer bli extra fint sen med blomlådorna som väntar i garaget... hihi :)





Kommentarer
Postat av: gammelmormor

Hej å Hå! här går det undan!

det blir väldans bra!

kramar

2010-08-11 @ 08:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0