Vann rätt låt?

Igår var vi ju över hos Håkan o Kerstin (grannarna) och firade Kerstins 65 års dag. Blev kanongott att äta då de hade beställt hem exotisk planka från köttex, aldrig fel det inte! Kom mer o mer folk under tiden vi var där och det serverades mer o mer dricka... :P Vi drog oss hemmåt vid strax innan nio tror jag och tur var väl det annars hade ngn här hemma legat väldigt bakfull nu, och det hade inte varit jag kan jag ju tillägga...haha ;P

Blev en längre stund än som var tänkt från början eftersom vi hade tänkt o se på melodifestivalen. Hann ju hem till slutspurten iaf av de deltagande och kunde följa röstningen. Skitkul att det inte var så avgjort redan från början i år tycker jag! Lite spänning måste det ju vara...hahaha :)

Vann då rätt låt?? Jag tror att hon kan komma långt, tror att det behövs lite trendbrytande uppträdande faktiskt så jag hejjar på... :) Tycker det är riktigt roligt att det inte blev ngn av de "stora" artisterna utan att det blev lite mera otippat....


Malena Ernman - La Voix






Kommentarer
Postat av: Emelie

Nee, fy fan! Caroline skulle vinna! men 2:a blev de ju !

2009-03-15 @ 12:58:39
URL: http://emelieharling.blogg.se/
Postat av: Mamma

Håller med dig, spännande med lite annat. Tycker även att Carolines låt är bra.Kramis :)))

2009-03-15 @ 20:29:34
Postat av: Carro

Jag tror att antingen går hon skit långt eller så blir de totalt katastrof:P men man får ju hoppas på de bästa!! Tur att inte ugglas vann iaf :) haha

2009-03-15 @ 21:40:24
URL: http://omcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0