Nya mobilen beställd :D

Nu har jag slagit in resterande av Moas paket. Få passa på medans hon sover annars ska hon ju i o riva... :P Kan knappt fatta att våran lilla tjej blir två år redan!! Stora tjejen :)

Förberedelserna har väl gått sådär för övrigt ska kolla upp det sista idag här så vi kan planera efter det. Är ju en del att fixa även fast det bara ska vara "små" kalas. Har hittat de sorters smörgåstårtor jag vill göra nu iaf. Trodde inte att det skulle finnas såå många recept att välja mellan..... haha  Ska bli kul att prova på detta! :D

I kväll blir det givetvis Melodifestivalen då. Lugn, skön hemmakväll med massa gott att äta och massa levande ljus. Vi ska in till grannen en sväng först bara som fyller år idag men sen blir det bara myyyyyysss... :)

Har äntligen beställt min nya mobil med! Efter att gått  med en som inte hörs när det ringer och börjat bete sig riktigt skumt så ska det bli riktigt nice med en ny. Kommer i början på nästa vecka... Gött!!! :)







Kommentarer
Postat av: anna

kul med ny mobil, skulle jag med vilja ha. men min funkar ju än så länge!

2009-03-14 @ 14:01:47
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Håller mig dig :)

2009-03-14 @ 14:27:36
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tack :) ja de ska komma in under kvällen. snygg mobil :)

2009-03-14 @ 16:30:35
URL: http://nathalielieberth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0