Ny frisyr...

Snart är det dags för att beställa klipptid igen. Håret växer, och det går undan kan jag lova! Har hittat lite frisyrer som jag tycker är snygga men jag hittar inte den där frisyren med stort F. Får bli lite mera letande för det är lättare att ha en bild att utgå ifrån när man sitter där hos sin frisör...

Här kommer dom bilder som jag fastnat för hittils. Fast det jag har tänkt är mer en blandning av dessa, och med delar av mörkare inslag i för att blanda upp det ljusa lite...






Kommentarer
Postat av: Sarah

Jo vilken fin frisyr!!!så skulle man ha de

2009-03-23 @ 14:34:32
Postat av: Mamma

2009-03-27 @ 18:45:23
Postat av: Anonym

Snyggt, du kommer helt klart att passa i den korta.

2009-03-27 @ 18:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0