Förberedelser...

När jag kom hem i natt fick jag ställa mig och förbereda maten inför kvällens kalas. Efter att div problem uppstått innan så fick det bli så. Kom i säng runt 3 tiden så det var lagom segt att gå upp när Moa vaknade... :)

Idag blir det till att städa o greja lite, det vanliga typ... Känns inte som man gör annat men ändå märks det knappt! Hmmm :P Känns som det kommer bli en lång dag med mycket att göra och fler timmar minus på sovkontot men så är det :)

När Oskar kommer hem ska Moa få resten av sina paket. Eftersom jag jobbat sent denna veckan så blir det så i år, inte mycket att göra. Ska bli så roligt att se henne öppna! :D

Nu blir det till att fortsätta med allt här....


Vita tulpaner + härliga färgklickar med ljus från Cult design :)






Kommentarer
Postat av: mamma

Får vårkänslor när man ser detta.Som vanligt lika god smak:)))

2009-03-27 @ 19:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0