Cult Design

Idag har det verkligen varit vår i luften. Helt underbart måste jag säga!! :D Man får ju en helt ny energi som bara legat o väntat på att få komma fram under vinerns mörka rusk. Nu är det inte långt kvar tills grönskan börjar komma, man riktigt känner den ligga på lur... :) LÄNGTAR!!

Idag var jag inne i Lidköping med Carin. Carin skulle köpa lite nytt och vi skulle ta oss en fika. När vi kommer in till stan tänkte vi att det skulle börjas med fikan och tydligen hade alla andra tänkt samma sak... haha knökat överallt! Fick bli Elaka Måns baguetter till slut och det är ju inte fy skam det heller :)

Kikade inne på Em och hittade min "nya" gamla favorit Cult Designs nyheter. Det bara sprudlade av härliga färger, och det kommer ploppa upp ett o annat från detta märke här hemma inom kort... :)


Se o njut...






Kommentarer
Postat av: Gammelmormor

Förstår att du blir inspirerad av alla frestande nyheter i härliga mönster och färger!

känner likadant!

kramar



2009-03-22 @ 09:51:50
Postat av: Hanna

OMG vilka snygga inredningsprylar!! nu vill jag oxå göra om hemma... =( men tyvärr strejkar plånboken!!



låter som en skön söndag! ^^

kram Hanna

2009-03-22 @ 21:10:38
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0