Lördag

Idag är det sanslöst trött här i vårt hus! Moa vaknade vid 04.30 och ville inte somna om ngt mer :S Älsklingen gick upp med henne tillslut men då var man ju redan vaken och gick inte att somna om! Jag och stumpan kröp i säng en stund på fm men det känns segt i kroppen...

Idag har vi varit i Skövde. Köpt lite mera färg så jag kan måla klart, hämtat våra stolar som äntligen kommit och varit på Thai House. Riktigt mysigt där och kanon god mat! Ni som inte har varit där... ÅK DIT! :) Dom har buffé och då får man en förrätt med kyckling och jordnötssås. Till huvudrätt plockar man det man vill ha i buffén ( hur mycket gott som helst ), sen tillreder kocken det direkt på plats. Till efterrätt fick man friterad banan med glass... Mmm mm mm säger jag bara! :D








Kommentarer
Postat av: Veronica

det blev en riktigt bra kväll:) har med varit o ätit där väldigt gott!

2009-01-12 @ 23:30:56
URL: http://veronicagerding.blogg.se/
Postat av: anna

Grattis! Du har fått en mamma award av mig! Kika in på min blogg så ser du!

2009-01-13 @ 15:37:04
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0