Kanske en dag...

Har suttit o kikat lite på utbildningar medans sjuklingen ligger o sover. Eftersom jag måste jobba samtidigt just nu vill jag ha en utbildning som iaf till största delen kan göras på distans. Jag har alltid varit intresserad av make-up och hudvård även fast det har glömts bort nästintill helt de senaste åren....
Hade varit roligt att skaffa sig lite mera kunskaper och kunna utöva lite även på hobbynivå. Har hittat en utbilning bl.a som jag är väldigt intresserad av och väntar nu på att det ska komma mer information på posten. Kostar ju en liten slant och kommer inte kunna göra detta med en gång men en liten dröm inom detta har börjat gro igen iaf :D

Kan ju dela med mig av dessa ganska avslöjande bilderna... :)






Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter spännande....... Du vet ju vad jag har för hobby för tillfället....hi hi.......herbalife.......

2009-02-16 @ 20:10:21
Postat av: Marie

Låter spännande, då vet man vart man ska vända sig om man vill FÖRSÖKA se lite snygg ut någon gång...

Vad jag har för hobby nu det har du ju inte missat i alla fall.....hi hi....Herbalife......

2009-02-16 @ 20:14:27
Postat av: Ida

det ser ju hur kul ut som helst.. har faktiskt också varit inne och kikat lite på makeup utbildningar.. kanske bara en sån som är några veckor till att börja med iaf. skulle vara skit kul att lära sig lite mer ju :) och om du börjar grejja med naglar så har du en blivande kund som heter Ida iaf ;) hihihi. puss på dej

2009-02-17 @ 00:20:25
URL: http://imtheunforgiven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0