Semlor!

Moa är i filmens värld och Oskar är ute i garaget så jag har lite tid att göra ett litet inlägg :)

Igår var det sista arbetsdagen för denna veckan då. Så skön känsla när det är helg! Denna veckan har varit såå lång och det känns att kroppen börjar tröttna på detta eländiga mörker hela tiden...... Behöver vår!!
När jag kom hem igår var det städat, handlat och tom tvättat...haha ;P Det var riktigt skönt att känna att allt var klart :) Hade köpt med mig semlor hem från Götene som vi glatt mumsade i oss med. Så det var en riktigt bra början på helgen! Ingen av oss gillar "vanliga" semlor så det fick bli med vanilj. Så gott! Var igentligen på jakt efter wienersemlor men det fanns det inga så jag tänkte göra själv någon dag här snart ist... :) Ska bli spännande o se hur det går...hm :P

Har börjat sola nu med igen. Har bara haft ett litet uppehåll... på typ 2,5 år!! hahaha så jag kände att det var dags igen... :P  Riktigt skönt att få lite färg igen i detta blekande vinterrusk :)

Idag började Moas mormor, morfar o morbrors resa till Thailand. Kommer sakna er här hemma i kylan!  Hoppas nu att det läggs ut massa härliga kort i resedagboken ;)


Det här var inte tokigt alls vill jag lova! :)

Moa var liite orolig att Linus som sitter jämte skulle sno hennes semla... hahaha :P






Kommentarer
Postat av: Elenor

Vad stor hon blir. Tiden går ju så fort. dags för nr 2 snart då=)

2009-02-08 @ 15:46:59
Postat av: mamma och Totte

Hejsan

Ser gott ut med semlor och Moa lika söt som vanligt.

2009-02-14 @ 12:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0