Trött!

Denna veckan har varit riktigt jobbig. Tröttheten har varit enorm och allt har trasslat känns det som! Ska bli riktigt skönt att komma hem inatt och ha en hela tre dagar framför sig med ledigt. Komma hem till min älskling och bara mysa när han är ledig imorgon<3 Är så tråkigt dessa sena veckor när man träffas bara snabbt på morgonen och om jag är snäll väcker honom när jag kommer hem... ;P

Älskar dig!




Pratade med min chef igår. Säger bara jävla ***** !! ( många passande ord som går in där! ) Allt ska vara så krångligt och jobbigt hela tiden, blir så trött hon bara MÅSTE ställa sig på tvären när det gäller ngt...



Kommentarer
Postat av: anna

nu finns en ny bild på vår lilla goding=)

2008-09-12 @ 14:54:56
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0