O så sitter man här igen... :P

Har precis packat upp och ställt in det som handlats idag. Mina älsklingar ligger o sover så jag har lite tid för mig själv... :) Lite senare idag står det Flygande Jacob på menyn så jag ska strax börja förbereda. Är ju bara så förbannat gott!! Behöver lite fet mat i magen har ju inte ätit så mycket dessa dagar...

Förra helgen var min käre bror här hos oss. Darling skulle hjälpa honom med sin lite trasiga bil som inte gått igenom besiktningen. Givetvis slank det ner några öl med då... :P Jag o Moa hade hand om maten då, så vi lagade till lite kycklingklubbor med morötter i ugn och pasta m sås till det. Blev inte alls tokigt det... :)


Lite mat + en glad o lite lullig bror... ;D



Självklart fixade Älsklingen min biffen så nu har bilen gått igenom.
Så nu är ju då lillebror ännu gladare!  hehe ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0