Ännu en Söndag...

Ja då var helgen snart slut igen... Har precis ätit. Älsklingen kockade ihop en mycket god morsdags middag! Tack Älskling! <3

I fredags var vi och tittade på fotboll här i Lugnås. Inte så överdrivet intresserad men det är lite småmysigt att göra sånt ibland...

Lite bilder från i fredags...



I går var jag, lillfisen och Carin inne i Lidköping en sväng. Lite större utbud där än i Mariestad så det blev allt lite shopping! :D Köpte lite linnen, tröjor o ett par byxor. Blev lite nytt smink med som var VÄLDIGT välbehövligt!! haha det var inte igår jag la ner pengar på sånt... :P Bestämde mig för att prova på mineral-puder-foundation, så det blev det. Köpte även en mascara från Loreál. Har haft samma sort nu i evigheter så jag tänkte att det var dags att prova ngt annat... :P



Denna foundation tyckte jag var skitbra! Var väldigt skeptisk innan jag provade men det var väldigt lyckat! Ser så lite ut i burken men det var såå drygt, och väldigt lätt att applicera. Var bra täckande utan att se speciellt sminkad ut... Kanon med andra ord! :)
Mascaran var inte lika lyckad!! Inte alls någon höjdare för mina fransar... men men inte ska man väl lyckas med allt! hm :P

Idag har vi varit i farten hela dagen. Åkte i förmiddags till Tibro för att gå på Mini-Zoo. Roligt för de små att kika på djuren o försöka klappa de som ville gå med på det... :P Sedan begav vi oss in till Hjo för att äta o gick en sväng ner till hamnen. Är så mysigt där, en riktig sommaridyll!  Sedan efter det blev det Biltema i Skövde så det blev allt lite shopping idag med... Hittade lite smågrejor och en pool. Hade sett den på annons innan, men den var bra mycket större än jag trodde och det var soltak över så en sån blev det... Tom så vi vuxna får plats att leka med! haha :D

Lite bilder från dagen...



Nu blir det mys i soffan... :D






Kommentarer
Postat av: Ida

ja nu äntligen kan ja grejja med bloggen igen... bara de att de e sååå jävla segt att ladda upp bilder här alltså.. :S puss pårej

2008-05-30 @ 16:03:30
URL: http://imtheunforgiven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0