Sommar o flytt...

Jepp den är här!! :D Visst det har varit skönt väder från o till ett tag nu men nu känns det verkligen att det är SOMMAR!! :D:D

Har varit fullt ös hela dagen. I morses bar det iväg till Alingsås för att hjälpa min kära fader att flytta. Skulle ha varit i morgon egentligen trodde ju vi men det hade tydligen blivit ändrat... När vi kom stod lastbilen redan på plats o de andra var i full fart med att bära grejer. Älsklingen gav sig snabbt in i strömmen och jag sprang efter Moa på hennes upptäcksfärder... :) Gick hyssat snabbt o smidigt trots den stekande solen och efter två timmar begav vi oss till huset för att bära in allt igen. Jätte mysigt hus lilla pappsen har fått tag på! Sådär gammalt o charmigt med lite lägre tak o grejer... Jag gillade det skarpt! :) Längtar tills vi köper eget! Drömmarna satte igång bra på oss idag kan jag lova... :D Märktes att pappa var så nöjd, åå det värmer i hjärtat! :) Huset ligger på en gigantisk hästgård, jättefint är det...

Roligt att vara iväg men hemma är alltid bäst! Så skönt att komma hem. Mina älsklingar plumsade i poolen med en gång för att svalka sig efter en stekande dag... Solen har tagit bra idag, man tänker ju inte på det när man håller på o grejar men fina tydliga ränder lite här o var gör att det inte går att missa... :P

Lite pix från dagen...




Igår tändes grillen o poolen fylldes upp, en perfekt start på helgen...
Inte tokigt någonstans faktiskt!! :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0