Snälla inget regn i helgen!!!

Denna veckan har varit såå jobbig! Krånglat hela tiden på jobbet så man nästan blivit helt tokig... :S Fy f*n säger jag bara!! Tur att det är sista dagen imorgon så man kan samla lite krafter igen... :P

I morgon kommer Petter och Elina hit. Får väl se hur vädret blir verkar ju inte så lovande! :( Har planer på att grilla men som sagt får väl se hur det här vädret vill sig... Har planer på att gå kvarnstensvandringen med så vädret får allt hålla i sig annars blir det inget!! Ingen större lust direkt att gå om det regnar. Allt för starka minnen hur det var sist. Först så varmt att man fick plocka av sig plagg, sen regn. O mitt i detta gick vårat ekipage med två barnvagnar o en sulky ( om jag inte minns fel iaf :P ) Upp för kullar, in i skogen på stigar o lerigt var det. Stoppade upp folket bra kan man ju säga! hm får väl se jur det blir denna gången... :P Iof det man inte vill missa är trollen som ska infinna sig längs med vägen, ganska värt att gå trots regn för att få skåda dessa varelser!! hahaha ;P fått en preview här precis o det är svårslaget måste jag säga! hahaha får se hur det blir imorgon... :D

Nu blir det sängen annars kommer jag inte komma upp imorgon! varit ruskigt trötter denna veckan... :(

Måste ju slänga in bilder på vårat lilla goa strandmonster...

image330image331

Helgens lärdom : NEJ DET ÄR INTE GOTT MED SAND!!! haha :P

Natti natt




Kommentarer
Postat av: Veronica

haha tyckte inte moa det var gott?:P hehe vist är broberg störtskön?:) ha en bra helg gumman

2008-05-16 @ 06:55:29
URL: http://veronicagerding.blogg.se
Postat av: Veronica

tack så mycket ser lite vit ut just nu men jag vänjer mej nog känns bättre att kolla på den nu:)

2008-05-17 @ 01:11:46
URL: http://veronicagerding.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0