Snabbis...

Sitter "hemma" i Onsala nu. Grillen är tänd o det är klarblå himmel... :D Mormor o Morfar är oxå här så det är en bra liten samling. Kul att träffas, blir ju alltid ett tag mellan gångerna. Ska åka o titta på Joakims lägenhet sen med. Ska bli skitkul o se hur han bor! Han håller ju på att greja o fixa för fullt där nu, har ju endel att göra eftersom det inte gjorts alls mycket i den sen den byggdes...

Joakims lilla voffsing Leo har varit på rymmen idag. Var borta fyra timmar o blev påkörd två gånger under färden, men klarade sig med lite lättare skråmor. De kom precis hem från blå stjärnan med honom, lättade att det gått så bra efter allt. Lille killen var aldeles borta efter sprutorna. Han har varit med om mycket idag lille stackaren...

Imorgon blir det Ikea, inte jag som kom med förslaget denna gången faktiskt men jag är ju inte sen att haka på...haha :P

Ne nu får jag återgå här...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack jag köpte byxorna på Veromoda :) Ah, dom är ju väldigt sköna också. Hoppas allt är bra med er!

2008-05-06 @ 21:20:30
URL: http://nathalielieberth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0