Rysningar i hela kroppen....

Denna hemska historia som uppdagats i Österike är utav dess like! Har inte velat veta några detaljer för det är så hemskt, men idag gick jag in på Aftonbladets sida. Alla artiklar och bilder skapade en fruktansvärt obehaglig känsla i kroppen, jag kan inte med ord beskriva... Stackars dessa människor som levt under sådana sjuka omständigheter!! Fy fan vilka monster det finns på denna Jord!! Fy fan säger jag bara........

Bild från Aftonbladet. En skiss på deras fängelse under jorden...

image321

Kan inte i den hemskaste mardröm föreställa sig deras "liv" ! Jag mår illa!!

Jag ber till Gud att Press och allmänheten lämnar dessa stackars människor i fred, respekterar deras privatliv så att de kan få återhämta sig och försöka få ett så normalt liv som möjligt ifred!

Nu blir det en cigg i garaget med älsklingen, försöka få bort denna äckliga känslan i kroppen....




Kommentarer
Postat av: Veronica

ja vist e det hemskt 24 år under jorden:S stackars människor tänk de barnen de kommer ju inte klara det...

2008-05-03 @ 15:34:37
URL: http://veronicagerding.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0