Det lilla blå kuvertet...

Låg i brevlådan idag, lönespecen för de som inte förstog det... :P Med hjärtat i halsgropen öppnade jag det... Har gått o längtat efter detta lilla kuvert!! Visste att det skulle bli bättre än vanligt men det har blivit bakslag såå många gånger när man hoppats på ngt så jag ville ha det på papper framför mig! Rev sakta upp specen o vågade knappt titta på siffrorna! :S Tittade, tittade igen, blinkade några gånger o JAAAAAAAAAAAAA!!!! Första tanken var att det kan ju inte stämma!!? men det gjorde det allt!!! :D:D Pratade precis med älsklingen o han svävade genast iväg med planer om ny motor till bilen o grejer... In your dreams baby! hohoho ;P

Allt för nu... Åååå e så glad!! :D:D






Kommentarer
Postat av: frida

Hur mycket blev det? :-p hahahaha

2008-05-21 @ 21:35:29
Postat av: Malin

fan va gött med pengar va!!!!

jag fick oxå!! semester cash från förra året!!

JIPPIE =) några kronor mer än vad man e van vid;)

2008-05-22 @ 19:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0