Slappardag o förberedelser...

Denna dag har inte varit särskilt aktiv. Jag fick sovmorgon idag, och när stumpan skulle sova igen så fick jag sällskap i sängen. Så vi har sovit typ hela förmiddagen, så skönt! Var längesedan det hände kan man ju säga... :P Lillfisen har blivit så förkyld med. Kom igår bara sådär utan någon förvarning o det bara rinner ur näsan på lilla stackaren... Märks på henne att hon inte mår så bra, så nu ligger hon o sover igen. Usch man vet ju själv hur det är när man är förkyld, o så vara så liten med... :( inte lätt alls...

Min pappa o farmor var här igår. Så kul att träffas igen! Var länge sen jag träffade pappsen, o farmor med... Fick bli igår eftersom pappa ska ut och åka igen så han kunde inte komma på söndagskalaset. Moa fick så fina presenter! :) Mamma o pappa fick lite gottgott att fylla upp barskåpet med... :D

Idag blir det till att åka o handla det som behövs till kalaset imorgon. Är ju en del som ska förberedas med så jag har ju att göra sen ikväll... :P Blir inget avancerat direkt men det är ju ändå en del att pyssla med...





Todiloe

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej gumman! Gud vad stor Moa är nu =D måste verkligen träffas någon dag. Ja jag har blivit bloggare nu jag med... =) ja men du ska ju jobba med 350 första veckan ju.. =( ska bli så gött att träffa dig varje dag igen.. precis som de va förr.. saknar dig enormt mkt.. hoppas ja att du vet..

2008-04-02 @ 00:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0