Jag erkänner...

JAG ÄR BAKIS på 2 ½ glas vin o en smirnoff!! hahahaha :P Inte mycket men jag hade ljugit om jag sagt att det inte känns... hahaha Illa? Ja jag vet... :P

Var riktigt trevligt igår. Påskbrasan var ju lite överskattad men alla barn var som tokiga! :D Blev inte så långvarigt dock eftersom det inte dröjde så länge förräns fötterna började förfrysa. Så det blev ganska snabbt in i värmen igen... :)

Moa hade privat underhållning av kusin Razmus. Han stod i sin säng härmandes en apa o lillfisen satt på golvet GAPSKRATTANDES!! hahaha har aldrig hört henne skratta så. Kom glädjetjut så tårarna rann... hahaha :D Hon ligger o sover som en stock nu igen efter gårdagen!

Idag blir det bilresa till Onsala. Kristoffer fyller ju 15 idag. Hipp hipp hurraaa för min lilla lillebror idag! :D Så det kommer ju bli full fart idag med. :) Mycket folk o massa mat, hehe känns redan tajt i byxorna jöö...hur ska detta gå?? hm... :P

Gammalt vs Nytt...









puss o hejjj

Kommentarer
Postat av: frida

HJÄLP vad fint ni har fått det :-)

2008-03-23 @ 22:04:20
Postat av: Nathalie

Sara, va fint ni har det! Blev så mycket snyggare och öppnare på efterbilderna :) Good Work!

2008-03-24 @ 11:17:03
URL: http://nathalielieberth.blogg.se
Postat av: veronica

shit blev ju gör snyggt ju gillar det vita kaklet i hallen o de mörka plattorna vid dörren jätte snyggt gumman :) tur att du skaffat en händig man hehe ;)

2008-03-24 @ 19:16:05
URL: http://veronicagerding.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0