Förbannad!!

Håller på att tapetsera. Vi byter rulle o fortsätter tapetsera så "glatt", då ser vi att det är färgskillnad. Tänkte att det är nog bara för att den jag satte upp sist är fuktig men nej då det var det inte! Så nu är det olika nyanser på väggen... Till på köpet så kom ett krångligt hörn o då var jag riktigt nära att ge upp. Det bara kokade i mig, trodde jag skulle explodera o det var inte långt ifrån kan jag lova. Darling är vittne... Stackarn ;P Ska snart skära upp en ny rulle så det kommer ju säkert bli en färgskillnad där med men det går ju inte att göra ngt åt nu...

Lite bilder från dagen...



Har försökt att få en bra tandbild på Moa men det har inte varit det lättaste... :P
Ser lite av framtänderna iaf... :D

image195

Pussar hejj

Kommentarer
Postat av: veronica

å vad gulligt, hoppas tapetseringen går bättre hehe pusspuss

2008-03-09 @ 20:30:06
URL: http://veronicagerding.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0