Längtar tills imorgon :)

Håller på att laga mat för fulla muggar här. Kycklinggryta med bacon och grönsaker med ris blir dagens rätt... :)

I morgon är det midsommarafton då. Längtar! <3 Familjeafton ute i Holmestad blir det, ska bli roligt... :) Får se hur vi gör med sovandet om vi stannar där över natten eller hur det blir. Vi vill ju dricka båda två så det får lösas på något sätt. Blir väl kanske vägg i vägg med Petter o Elina så det blir nog bra isf... hehe ;P

Hoppas HOPPAS att det blir uppehåll iaf... :)

Ne det fick bli en liten snabbis, åter till maten...

Först en bild på mina fina älsklingar!! Ni är mitt allt <3






Kommentarer
Postat av: Ida

mmm de lät gott de du.. du får gärna komma hit med lite.. :) ja jag hoppas också att de blir uppehåll... skulle va roligt med en solig midsommar iår.... va ju ett tag sen nu så... puss

2008-06-19 @ 13:17:54
URL: http://imtheunforgiven.blogg.se/
Postat av: Veronica

hej igen har varit borta från blogg ett tag TORKA!! men nu är jag tillbaka så kolla gärna in igen :) ha en trevlig midsommar:) puss

2008-06-19 @ 19:23:04
URL: http://veronicagerding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0