Onsdag

Har precis lagt lillfisen och min kära älskling har åkt iväg för att svetsa lite på 140:n. Ska in med den till besikningen nästa fredag o det är lite småfix kvar. Får ju se hur det går för den har inte varit besiktigad på typ 12 år om inte mer! haha :P

Pratade med Vårdcentralen förut och jag skulle återkomma imorgon om en tid. Har sån värk i magen, huvudvärk och hade feber i Måndags plus att jag blödde näsblod :S. Har varit hemma från jobbet sen jag gick hem i Måndags... :( Brukar ha ont i huvudet men det är en annan värk nu. Har känt av magen förut men då har det försvunnit. Nu har det varit konstant i 4 dagar så det måste kollas upp. Känns som en hård klump som värker ovanför naveln, inget roligt alls....







Kommentarer
Postat av: Veronica

ursh va jobbigt hoppas du blir bättre snart. gick hem i natt så är sjuk jag me nu inte kul är helt kallsvetig o svag i hela kroppen:/ krya på dej i alla fall:)

2008-07-17 @ 01:42:07
URL: http://veronicagerding.blogg.se/
Postat av: Ida

nej men de låter inte bra gumman... hoppas du får komma in så dom kollar upp det där. inget roligt att bli sjuk precis innan semestern börjar.. =( de e ju samma sak för mig då.. feber och huvudvärk till max. och en sönderbränt ben som bara svullnar upp helt plötsligt. =( pussar

2008-07-17 @ 10:07:17
URL: http://imtheunforgiven.blogg.se/
Postat av: anna

usch det låter inget vidare det där med magen och huvudet. hoppas du blir piggare snart! kram på rej

2008-07-17 @ 14:22:09
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0