Norrqvarns slussar

Mina älsklingar ligger o sover så jag passar på att skriva några rader...

Igår var vi vid Norrqvarns slussar. Vet inte riktigt vad jag hade väntat mig men inte alls så som det var. Så sött med de små miniatyrerna av slussområdet som barnen kunde springa runt i! :) Hade riktigt tur med vädret med. Var lite mulet när vi åkte hemmifrån men när vi kom fram så lös solen största delen av tiden, bara en liten skvätt regn under glasspausen men då satt vi under parasollen. Så skönt, blir så varmt så fort solen visar sig med o barnen plaskade glatt i de små kanalerna... :) Helt otrolig natur oxå med fint hotell och mysig resturang vid kanalkanten. Där blir det middag någon dag framöver.. :D

Barnens slussområde...



Ville givetvis kolla in den riktiga slussen med... :)



De otroligt söta "stubbarna" som man kan hyra för övernattning...




Hotellet och resturangen...



Nu blir det till att gå ut en stund för nu kikar solen fram igen... :)






Kommentarer
Postat av: Nathalie

Gud va mysigt! En upplevelse det skulle vara att övernatta i stubbarna :) Moa är alltid lika söt :) Hoppas ni haft en bra helg!

2008-07-13 @ 22:44:01
URL: http://nathalielieberth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0