Sovmorgon!! :D

Har precis ätit, ungspannkaka med bacon i, inte alls tokigt! :) Moa satt o kämpade med sina små bitar, de flesta hamnar i munnen nu iaf helst alla på en gång... haha :P Älsklingen är ute o grejar med bilen. Den ska ju besiktigas snart så gött att få ordning på allt, han är så duktig my darling :) Moa ligger i sin lilla säng o ska sova, verkar som att det går smidigt för en gångs skull...hehe :D

Moa sov JÄTTE länge idag, blev helt chockad!  hon vaknade vid sex o ville ha välling som vanligt. När hon ätit klart o fått in nappen i munnen så somnade hon i mitt knä så jag bar in henne igen till sängen. Då protesterade hon i en sek o sen somnade hon igen. Vaknade efter en liten stund o hörde henne ligga o "prata" där inne men tänkte att hon får säga till när hon vill komma upp. Sen vaknade jag igen o då var det ljust ute! Tänkte att vad e nu detta? hm... o när vi gick upp strax innan nio då sov hon fortfarande!! haha helt otroligt det e man verkligen inte van vid... :P hahaha helt underbart!!

Kollade på Hundtricket förut. Mysigt att bara ligga i soffan nerbäddad i täcket o bara slappa mitt på ljusa dagen!  me like!!  Blåser ju djävul ute så då blir det ju extra myspys... :D


Så söt lilla fisen när hon står o väntar på att maten ska bli klar...haha :D

image99

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0