Sötaste prylen...

Borttagen

Igår på "vakna med the voice" var denna lilla söta figur. Den fungerar typ på samma sätt som tamagotchies... Så fruktansvärt söt o den ser faktiskt riktigt verklig ut eller hur!! haha Det kan man kalla en pryl!!



Har precis ätit frukost. Lite myspys med levande ljus o grejer, inte tokigt alls... :)

Verkar bli en kanondag idag!! Är ju ett måste att ta en promenix i det sköna vädret sen... Är ju verkligen vår i luften, man hör alla fåglar kvittra o solen värmer så skönt... riktigt nice!! :D:D
Helt otroligt vilken skillnad det har blivit nu på morgonen. Var ju bra ljust redan vid halv sju idag! :D Sån skillnad att gå upp när det blir ljust så tidigt, går ju inte att jämföra mot för några veckor sedan...

Igår var min lilla papps här, väldigt kul att träffas igen. Moa var lite blyg i början men sen var det full rulle på både barnbarn o morfar! <3 :D Får passa på att träffas när han är väl är ledig vilket inte är så ofta. Jobbar o sliter så min lilla pappa...

Idag kommer mamma upp, vet inte riktigt när det planeras att komma .Ringde för en stund sen o då var det minsann någon som låg o sov... haha ;P men det blir väl i eftermiddag kan jag tänka mig... :)

Pussar hejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0