Måndag

Har precis varit ute o gått. Är ju skitfint väder ute så jäkla skönt! Lite kallt men vad gör väl det när solen äntligen vill visa sig igen... :D Så nu är vi alldeles rosiga om kinderna här... :) Moa sov bra hela natten, var väl behövligt after några nätter med strul. Man blir ju verkligen så TRÖTT!! Vet inte vad hon har kommit in i för period just nu, strular med det mesta.  Liten skitunge e vad hon är just nu... :P

Var jäkligt skönt att komma hem igen efter färden till Skepplanda i torsdags. Skönt att komma hemifrån lite men hemma är ändå helt klart bäst!   Moa var glad att få sova i sin säng igen med o busa med pappa var nog den bästa biten... :D

I helgen har det inte hänt så överdrivet mycket som vanligt. Lite fika i holmestad.  Moa busade med katterna, skitkul!!! haha :D Promenad o lite fix här hemma är väl det som blivit. Gav min på att börja lasera våran spaljé igår. huga det är ett jobb det.  Har kommit halvvägs med FÖRSTA lagret. Så det blir att ta tag i det igen när Moa ska sova middag här om en stund. Såg förjävligt ut igår men ser lite bättre ut nu när det torkat o så ska det ju på minst ett lager till iaf... Så det kommer nog bli kanon! :)

Älsklingen lagade mat igår o avslutade med Chokladmuffins med glasyr på. Blev såå j*vla goda, men det var efter endel om o men det... hahaha blev lite pannkaka först men det gick att lösa som tur var för dom var värda att vänta på! :D Så nu ligger det en uppsättning i frysen med o dom ropar högt efter mig kan jag lova....... hmmm men jag ska vara stark!! haha :P

Blåste upp min boll igår som jag har planer på att börja använda lite smått. Pilatesboll tror jag den kallas, har typ haft den i två år så det är väl dags att börja använda den nu...hahaha :P den är ju kanon med när jag inte kan göra vanliga sittups o liknade för min j*vla svanskota!!!!! men men fick i för lite luft iaf så älsklingen skulle pumpa upp den lite mer. Sitter i rummet med Moa när sladden till pumpen släpper o gör ifrån sig ett ganska högt ljud. Moa hoppar ungefär två meter i knät o nu är hon skiträdd för denna boll.... Försökte igår att få henne på andra tankar o förstå att bollen faktiskt e ganska rolig men det gick åt pipan. Hon ville bara springa fortare än kvickt så fort hon fick syn på den. Så nu blir det knappast ngn träning när hon är vaken....... Attans! :P

Saknar min sladd till datorn så jag kan lägga ut lite bilder men den tycks vara spårlöst försvunnen... :(

Puss adjööö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0