Här ska bakas...

Trist skitväder idag, får bli till att hålla sig inomhus o försöka aktivera sig så gott det går, men ska ju inte klaga för mycket efter en helt perfekt dag igår... :) Jag o Moa ska baka Äpplepaj här om en liten stund, ska nog bli smarrigt förhoppningsvis... Blir ju onekligen väldigt sugen av att leta recept iaf... :)

Håller på att kolla på bilar för fullt nu. Är ju snart dags att skaffa mig en liten "räser" att ha till jobbet... :D Hittade en golf idag på blocket. Ringde älsklingen o trackade honom på jobbet o han bara skrattade åt mig... hm! hahaha Får se vad han säger om mitt fynd när han kommer hem från jobbet...haha :P

I söndags skulle vi äntligen kolla på Sweeney Todd. Hade höga förväntningar på denna film men blev såå besviken. Trodde inte det kunde bli misslyckat men jag hade väldigt fel........ Riktigt tråkigt! :(

So long...

Puss adjö

Kommentarer
Postat av: Martin (videobloggarn)

nybakad äppelpaj låter ricktigt gott!

2008-02-26 @ 12:38:23
URL: http://videoklipp.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Gott med paj! nu blev jag också sugen på att baka...

2008-02-26 @ 12:48:16
URL: http://kajsaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0