Seeeegt

Idag är det riktigt segt! Är så trött så trött... Denna veckan har inte varit alls rolig på jobbet. Allt har krånglat o det har varit MYCKET tid som bara har gått åt till att sitta o vänta...... Usch!! Hemlängtan har varit stor o jag bara längtar till denna veckan är slut!
Nästa vecka blir sent igen, ska byta skift till 350. Dom är ju bra underbemannade och det sörjer jag inte över direkt är ju en lite roligare grupp där om man säger så. Visst finns väl en del puckon där med men vad ska man göra liksom... :P Jobbigt att jobba sent en vecka till men sen går det ju på som vanligt...

Nu ska jag snart åka o hämta lilla stumpan... :D

Tjöss o hejj

Kommentarer
Postat av: Lamin Ceesay

Fin blogg, kolla gärna in min! =) Tja

2008-04-16 @ 12:14:40
Postat av: Nathalie

Oj, det låter inte roligt det inte, men annars har jag förståt att det känns bra med jobbet igen.. Och läst att det gått jätte bra med Moa också :) Va skönt.

2008-04-16 @ 15:53:20
URL: http://nathalielieberth.blogg.se
Postat av: veronica

Du kommer nog in i takten igen ska du se :)

2008-04-16 @ 16:50:13
URL: http://veronicagerding.blogg.se
Postat av: Ida

nu längtar jag verkligen till lördag ;)
ska bli gött att grilla o dricka lite.
Är så himla tråkigt bara att du inte ska jobba med oss längre men jag förstår dej :) kommer sakna dej väldigt mkt.. :( pussar

2008-04-18 @ 00:23:28
URL: http://imtheunforgiven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0