Helg!

Igår var det sista jobbdagen för denna veckan. Helt otroligt skönt!! :D:D Var bra länge sedan jag hade den här riktiga helgkänslan... Så skönt att komma hem o krypa ner i en varm säng jämte älsklingen efter en kämpig arbetsvecka, bra mör i kroppa...haha :P
Har gått jäkligt bra denna vecka med allting, kul att lära känna de på andra skiftet med. Nästa vecka blir det ju 360 igen. Kanske inte blir så länge men säger inte för mycket... :P

Inskolningen går fortfarande bra. Var lite kämpigt idag när hon skulle sova där men det är ju inte så konstigt, och jag känner ingen oro över det... Är så skönt att det går så bra! Man har ju hört en del skräckhistorier o det är ju skönt att slippa. Kan ju vända här med men det tror jag inte...

Just nu håller älsklingen på att bära virke. Ska byggas altan i helgen! Wiihiii äntligen!! :D Blir bra skillnad att kunna gå ut på trä än de plattor som ligger nu. Plattorna ska vi ha till att lägga bakom garaget till en solplats. Blir perfa för det är sol där hela dagen så där ska jag allt ligga o steka i sommar... :D Hoppas att det blir bra väder i helgen så man kan vara ute mycket o fixa... :)

Allt för nu...

Hejj hejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0