Mina sjuklingar

Ännu en dag med urtrist väder. Fan det blir ju knappt ljust ens på dagen. :( Man har ju bara lust att krypa ner under täcket o stanna där tills det blir snö ute. Aldeles vitt på marken o några minus, perfekt! Så att snön håller sig...
Så jäkla gött när det e riktigt kallt o snö ute. Bara att pälsa på sig riktigt ordentligt o njuta av knarret under skorna...:) men det e nog ett tag kvar tills dess som det känns nu, men jag tror iaf vi har ganska mycket snö till nyår. Kan ju alltid hoppas iaf...

Mina darlings e förkylda båda två. Moa har haft en jättejobbig dag med konstant täppa o rinnande näsa. Låter som en liten gris stackaren. Snörvlar aldeles förskräckligt, men nu har det släppt lite iaf efter att fått lite dos med näsdroppar. Usch man vet ju själv hur man känner sig när man e så där skitförkyld. O så vara en liten bebis till på köpet. Det har blivit nästan en heldag på mammas axel så att säga...lilla stumpan
Fick åka in till apoteket o storhandla till mina sjuklingar. Måste ju ha hemma sånt där. Så det blev nästan en hel bärkasse full när jag gick därifrån...hehe inte riktigt men nästan...:P

Var o kollade snabbt på kortet på Moa med idag. Blev jättesött! <3 Så nu blir det att hämta kortet på torsdag.

Älsklingen håller på att göra popcorn... Gott gotti gott gott! :)
Så soffan, Here I come!!!!

Hejj Hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0