Jobbig natt...

Igår var det Julmarknad i Mariestad. Lite mysigt, så jävla mycket folk bara. Var ju vi o alla andra typ... :S Lite jobbigt när man har barnvagn o grejer med sig, har lust att bara preja ner alla som bara knör sig fram! Morrr!!
Ganska perfekt väder iaf, kallt o lite snö på marken. :) Kanske lite för kallt för händer utan handskar men får ju skylla mig själv att det inte e inköpt...hehe Man blir ju knappt farligt shopping sugen heller när man ser allt fint som finns ute i affärerna, men men man kan ju inte få allt här i världen... :P men drömma kan man ju alltid... ;) kul att bara gå runt att kika lite med...

Älsklingen var hos flepp igår kväll o drack lite öl (lite för mycket för att slippa bakfyllan hehe) ;P spelade ngt sånt där guitarr-tv-spel vad det nu hette? hehe Moa somnade tidigt i går, var sååå trött för ville absolut inte sova sitt eftermiddagspass! så det var en liten deckad tjej innan vällingen var slut... :D Skönt att kunna passa på att krypa ner i ett varmt bad med massa skum o bara softa. Tar sig så sällan tid till sånt där....hm

Natten blev inte så rolig. Vaknade av att jag hade sån värk i magen o skulle gå upp o kissa. Då svimmar jag tydligen, för jag vaknar upp liggandes på golvet o har "ramlat av" toaletten. :S Vet inte hur länge jag låg där men vaknade aldeles groggy, fattade inte alls vart jag var. Hade tjongat i huvudet ordentligt i nåt för har ett fint märke over ögat idag. Kommer in i sängen sen igen tillslut o ligger där med värk ett tag o älsklingen får fixa tabletter o grejer i mörkret o halvt på fyllan. Mitt andra försök att komma till toan resulterade att älsklingen fick hämta upp mig från golvet i hallen... äckligt at man bara kan säcka ihop! Har haft illamående o snurr i huvudet idag så det blev nog en liten lätt hjärnskakning efter nattens bravader :S  men men bara att ta det lugnt, ska till läkaren den 3:e...

Ne nu ska det plockas iordning lite här...
 
tjöss adjö

Kommentarer
Postat av: kaurinn

äntligen har jag hittat en blogg som jag vill läsa =) puss på er sötisar!!

2007-11-26 @ 10:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0