Lite utvilad igen då...

Jaha så då var det söndag igen då.. :( veckorna flyger förbi i ett sus... Bara 2 veckor kvar till Jul ju!!!
Moa har haft två tidiga dagar denna helgen, me not like!!!! var så trött i morses så det gick nästan inte att komma upp! Kändes vid nio som jag hällt i mig en liter sprit, inget kul. :S Vaknade vid 05.20 igår o redan vid 02 inatt o började trassla o vakna till med jämna mellanrum, nåt som stör henne. Kanske en sån dära liten tand på g igen. Hör henne gnissla tänder ibland men hittar då inga tänder. Skumt, men någonstans där inne i mörkret finns dom ju...hehe
Älsklingen åkte iväg med lillstumpan i några timmar förut så jag fick sova ut lite, helt obeskrivligt skönt! :) Så nu har man några fler krafter iaf...hehe :D

Fixade med dom små hyllorna igår, ska fortsätta här sen så de blir klara idag... Kapade tom en liten spik som hamnat fel med vinkelslipen! hahaha en mycket vacker syn om jag förstått det rätt! fan jävla gnistor! Äsklingen bara skrattade åt mig...hahaha men nu har man ju provat på det med...hehe :P
Ska slipa o måla idag så får de sen hur resultatet blir...:)


image39

Åå mina äsklingar, älskar er så!! <3




Natten till lördag somnade Hugo in...

R . I . P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0