Dan före dan före dopparedan...

Huuu nu e det bara två dagar kvar till Julafton!! Känns ju helt overkligt! Julkänslan är väl inte riktigt där den ska vara men kommer små stunder här o där iaf... :)
Fick sova länge idag...heeeeelt underbart! Känner mig som en helt ny människa...hehe nästan iaf... :D

Igår gjorde jag julskinka, blev kanon faktiskt. Mysigt att sitta o äta årets första julskinkebit på kvällen när den e kokt o griljerad... :) Mmmm mumma!

Skulle fått klart julklapparna igår men neeej så blev det ju inte...:S Bilen startade inte när jag skulle åka iväg, älsklingen guidade mig på telefon för att få till det med batteriladdaren men det gick inte lät helkonstigt i motorn! :S NEEEEEJ vad har nu hänt!!? Det är inte sant tänkte jag. Så hemfarande i ilfart kommer en volvo för att undersöka saken. Då hade jag inte tryckt in en knapp som man ska göra... Doe! :P Så det löste sig tillslut...Djupt lättad hann jag iaf in o handla mat.
Så det får bli en tur in till stan idag, skönt att kunna åka själv iaf... :) Får väl se om jag kommer tillbaka så jag inte blivit överkörd av ngn galen tant som stressar omkring...haha :P

Ska pynta granen idag med nu när vi fått tag på en julgransfot... :) Längtar!!

Nee nu ska jag göra mig iordning lite smått...



image57

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0