Ho ho...

Nu är jag här igen! Har verken haft tiden eller orken att skriva nu på ett tag men hoppas jag ska göra lite bättre ifrån mig hädanefter :)

I måndags tog doktorn ut min ena visdomstand som pinat mig hela sommaren och än så länge kan jag inte njuta av att det är gjort men det kommer hoppas jag! Har varit de jobbigaste dagarna som jag varit med om i smärtaoch obehag. Feber, svullnad i halva ansiktet, blåmärke och en fruktansvärd värk. Ska in till sjukhuset imorgon igen för dom ville kolla så att allt är som det ska eftersom jag fortfarande har sån konstant värk. Tre månader till nästa operation... HUUA!!

Nu närmar sig hösten på riktigt med stormsteg och temperaturen sjunker. Även fast vi får njuta av värmen de dagar som solen vill visa sig så känner man höstens närhet. Har idag beställt nya ursöta regnkläder till Tilda inför all vattenlek som står på schemat framöver :)

Från Lindex



Kommentarer
Postat av: gammelmormor

Skönt att höra att du är igång igen!!!

Vilka fina regnplagg det finns nu för tiden, förut var det antingen blåa eller gröna....

Hoppas att du slipper värk och annat elände nu.

kramar

2011-08-26 @ 16:27:20
Postat av: nina

Äntligen...Har väntat på dig :-)

Det är så kul att höra vad ni sysslar med där uppe..

2011-08-26 @ 18:26:59
URL: http://minguldkant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0