Trött på allt.......

Har precis fått Tilda att somna. Hon har sovit 1,5 timmar sedan hon vaknade imorses efter ännu en hemsk natt och har fått i henne 120 ml ersättning plus några tsk gröt under dagen. Var på kss igår för att hennes höga feber inte ville släppa och att hon andades så häftigt. Hennes lilla hjärta slog i snitt 208 slag/min och hon hade en syreupptagning på 89 %. Kändes så fruktansvärt att gå där med henne inne på det lilla rummet alldeles skållhet, flämtande och halvsovandes på min axel. Ska ge henne dubbel dos alvedon nu i två dygn för att hålla febern nere och blir det inte bättre så åker vi in igen! Kändes faktiskt lite bättre när hon vaknade i morses och vi fick se vår glada bebis igen men ju längre dagen gått har det bara gått utför. Hon har varit sjuk i en vecka imorgon o jag känner mig så jävla orkeslös och maktlös! Oskar är iväg med Moa och äter lite adventsfika så det är tyst här hemma nu. Vågar knappt röra mig så hon inte vaknar för hon behöver verkligen sova en stund. Skulle hoppa in i duschen som jag längtat efter hela dagen men hamnade här ist för att jag inte vill riskera att hon vaknar..... VILL HA TILLBAKA MIN FRISKA GLADA LILLA TJEJ!!!


Nu gråter hon igen..

Kommentarer
Postat av: Marie

Fy vad jobbigt..inte roligt när de små e sjuka...

2010-11-28 @ 18:35:28
Postat av: mamma

Detta är den svåra och jobbiga tiden när man är liten och sjuk, tänker på er kramar<3<3<3

2010-11-28 @ 20:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0