Hmmm...

Imorgon hade jag sett fram emot en ledig dag men så blev det icke! Nu hoppas jag ist på att iaf få komma hem tidigare iaf men tror tyvärr inte det blir så heller.... Morr!!

Moa sken upp som ett litet ljus idag när jag berättade att mormor o morfar kommer imorgon <3 Längtar alltid lika mycket efter er!! Ska bli jättekul att träffas imorgon... :)

I helgen var vi i Skövde en snabb sväng. Skulle bl.a kika på en vaxduk eftersom det lyckats bli ett hål i vårat trädgårdsbord som vi köpte förra året. Klantigt som f*n men så blir det ibland. Iaf så var jag inne snabbt o mätte upp. Det var jätte trångt där dom stod så jag kunde inte måtta upp ordentligt utan gick bara efter deras mätsticka. Ja jag betalade, kom hem, la på den på bordet och NEEEJ det är inte sant!! Då var den preciiis för kort. Jag blev smått irriterad och har stört mig sådär lagom på detta... 
Har kollat runt lite efter andra men eftersom vi har mönster på dynorna så får det bli helfärgat eller mönster som passar till. Har hittat en som jag vill ha nu iaf, ska bara komma iväg o köpa den med.... Hmmm 








Kommentarer
Postat av: gammelmormor

Så fin vaxduk!



synd att den inte stämde i måttet, men du kan ju göra smala dukar som du lägger tvärs över bordet,

bara ett förslag.

2009-04-17 @ 09:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0